Συχνές Ερωτήσεις (F.A.Q.)

Σκοπός των συγκεκριμένων ερωτοαπαντήσεων είναι να περιγράψουν με απλά λόγια τα βασικά σημεία πλοηγήσης στην σελίδα του mysuperstore. Ωστόσο, εάν οι απαντήσεις αυτές δεν σας καλύπτουν, τότε μπορείτε να ανατρέξετε στους αναλυτικούς όρους χρήσης.

Ναι. Ένας συνεργάτης μας θα είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και ώρες από 09.00 έως 17.00, εκτός αργιών.

Στην Αττική και στην Ηπειρωτική το κόστος αποστολής, για παραγγελίες κάτω των 49€, ανέρχεται στα 5,39€. 
 
Στα νησιά το κόστος αποστολής, για παραγγελίες κάτω των 49€, ανέρχεται στα 6,50€.  
 
Το κόστος αποστολής για παραγγελίες άνω των 49€ είναι δωρεάν. 
 
Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές. 

Ναι. Μετά την αποστολή της παραγγελίας σας και εφόσον μας το ζητήσετε, θα λάβετε στο e-mail σας το αντίγραφο της απόδειξης/ τιμολογίου σας. 
 

Θα ενημερωθείτε με σχετικό email για την αποστολή της παραγγελίας σας. Επιπλέον, θα λάβετε τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας, ώστε να μπορείτε να την αναζητήσετε εύκολα. 

Το διάστημα παράδοσης της παραγγελίας σας καθορίζεται από τη διεύθυνση και την περιοχή που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να δείτε την εξέλιξη της παραγγελία σας εδώ 

Δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από φυσικό κατάστημα, καθώς το MySuperstore διαθέτει μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα.

  • Για να έχετε πρόσβαση σε όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και για να μπορείτε να ανατρέξετε σε αυτές.
     
  • Δεν θα χρειάζεται να εισάγετε σε κάθε παραγγελία σας τα προσωπικά στοιχεία σας και τη διεύθυνση παράδοσης.
     
  • Για να μπορείτε να συγκεντρώνετε τα αγαπημένα σας προϊόντα εύκολα και γρήγορα στην προσωπική σας συλλογή.
  • Για να συμμετέχετε στους διαγωνισμούς που διενεργούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. 

Μπορείτε να αλλάξετε των κωδικό σας οποτεδήποτε θελήσετε. Αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 211 345 9000 ή με email στο info@mysuperstore.gr 

Η ασφάλεια των συναλλαγών σας είναι για εμάς άμεση προτεραιότητα και φροντίζουμε για να σας παρέχουμε μόνο αξιόπιστους τρόπους πληρωμής. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής επισκεφθείτε την σελίδα μας εδώ. 

Κανένα προσωπικό σας στοιχείο δεν αποθηκεύεται στο ηλεκτρονικό μας σύστημα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την σελίδα για την πολιτική απορρήτου μας εδώ. 

  • Η δυνατότητα επιστροφής προϊόντων δίνεται σε προϊόντα, τα οποία δεν ανήκουν στην κατηγορία των τροφίμων. 
     
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε ναεπιστρέψετε ένα προϊόνπου έχετε αγοράσει, έχετε την δυνατότητα να το πραγματοποιήσετε εντός14 ημερολογιακών ημερώναπο την ημερομηνία παραλαβής των προϊοντων σας, μεδύο τρόπους:
     
  1. Ενημερώνοντας μας με την αίτηση υπαναχώρησης, τηλεφωνικά στο 211 345 9000 σε εργάσιμες ημέρες και ώρες ή μέσω email στο info@mysuperstore.gr
  2. Αποστέλλοντας μας το προϊόν, υπ’ όψιν τμήματος Επιστροφών Δελατόλα στη διεύθυνση Θέση Ρείκια – Ασπρόπυργος, πλήρως συσκευασμένο και προστατευμένο σε μεγαλύτερη συσκευασία. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς, καθώς και το λόγο που επιστρέφετε το προϊόν. Εφόσον το προϊόν, κριθεί ικανό προς επιστροφή, θα γίνει πίστωση του ποσού εντός 14 ημερών.

Υπάρχει δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ανέξοδα, πριν την αποστολή της, καλώντας μας στο 211 345 9000 ή αποστέλλοντας μας email στο info@mysuperstore.gr 
Αν η παραγγελία ακυρωθεί μετά την αποστολή της και πριν την παράδοση, επιβαρύνεστε  τα μεταφορικά έξοδα. 

Μετάβαση στο περιεχόμενο