Γενικοί Όροι Συναλλαγών

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

  1. Τρόποι Παραγγελίας    

1.1 Online Παραγγελία

Πριν την ηλεκτρονική υποβολή του Εντύπου Παραγγελίας σας για την αγορά των προϊόντων, θα σας ζητηθεί να διαβάσετε προσεκτικά τους Όρους Χρήσης, τους παρόντες Γενικούς Όρους Συναλλαγών και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο και να το αποθηκεύσετε για προσωπική σας χρήση.

Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το mysuperstore.gr τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα βήματα που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την Εταιρεία μας. Κατόπιν θα λάβετε ένα  e-mail από εμάς το οποίο θα επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας (“Επιβεβαίωση Παραγγελίας”). Η λήψη e-mail επιβεβαιώνει την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του mysuperstore.gr συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής (Όνομα και Επίθετο, e-mail, το Τηλέφωνο Επικοινωνίας (σταθερό και κινητό), η Διεύθυνση Αποστολής Προϊόντων (οδός, πόλη, ταχυδρομικός κώδικας, περιφέρεια). Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλονται στην Εταιρεία μας εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η Εταιρεία μας. Με την εγγραφή σας σύμφωνα με τα ανωτέρω, δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεσή για τη συλλογή και επεξεργασία των στοιχείων σας βάσει των παρόντων Γενικών Όρων Συναλλαγών και της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τους οποίους όρους και πολιτικές δηλώνετε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα.

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας μέσα από την ενότητα «Ο Λογαριασμός μου».

Αν η παραγγελία σας βρίσκεται σε στάδιο αποστολής και έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρεία, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού αποστολής, ο οποίος θα αναγράφεται στην παραγγελία σας.

1.2  Τηλεφωνική Παραγγελία

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε παραγγελία των προϊόντων τηλεφωνικά καλώντας, στο τηλέφωνο 211 345 9000 σε εργάσιμες ημέρες και ώρες. Μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

1.3 Αγορά Χωρίς Εγγραφή/Αγορά Ως Επισκέπτης

Αυτή η Ιστοσελίδα επιτρέπει επίσης τις αγορές μέσω της λειτουργίας “αγορά ως επισκέπτης”. Αυτός ο τρόπος αγοράς απαιτεί μόνο τα απαραίτητα στοιχεία  (ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας, διεύθυνση παράδοσης, πόλη, ΤΚ, χώρα και περιφέρεια) για την επεξεργασία της παραγγελίας σας. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς, θα σας δοθεί η δυνατότητα να εγγραφείτε ως μέλος ή να συνεχίσετε ως μη εγγεγραμμένο μέλος.

  1. Τιμοκατάλογος

Οι ανηρτημένες τιμές των προϊόντων καθορίζονται από την Εταιρεία και βρίσκονται πάντα σε ευανάγνωστη θέση πλησίον του κάθε προϊόντος. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση, όποτε η Εταιρεία το κρίνει απαραίτητο. Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.(24%). Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς την τιμή του προϊόντος η Εταιρεία  θα σας ενημερώσει άμεσα και έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία του.

  1. Ακύρωση Παραγγελίας 

Ακύρωση της ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας δύναται να γίνει από την πλευρά σας εάν έχει ολοκληρωθεί η υποβολή του εντύπου παραγγελίας, αλλά δεν έχουν αποσταλεί ακόμα τα προϊόντα, καλώντας 211 345 9000 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί σας επιστρέφουμε κάθε ποσό που λάβαμε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Αν η παραγγελία ακυρωθεί μετά την αποστολή της και πριν την παράδοση, επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα. Σε αυτή την περίπτωση σας επιστρέφεται, εντός 14 ημερολογιακών ημερών, μόνο η αξία του προϊόντος. Θα εκτελέσουμε την επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε περιπτώσεις που η παραγγελία έχει εξοφληθεί με κατάθεση σε τράπεζα θα πρέπει να ενημερώσετε κάποιον εκπρόσωπό μας τηλεφωνικά ή να μας στείλετε μέσω email το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων.

  1. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Τα προϊόντα που προσφέρονται μέσω της παρούσας της Ιστοσελίδας είναι διαθέσιμα μόνο εντός Ελλάδας. Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται η διαθεσιμότητα του. Σας ενημερώνουμε ότι η διαθεσιμότητα των προϊόντων αλλάζει διαρκώς και καθημερινά και παρά τη διαρκή κι άμεση ενημέρωση του συστήματος, μπορεί σε κάποιο προϊόν να μην ισχύει αυτό που αναγράφεται. Σε κάθε περίπτωση, μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος και σας ενημερώνουμε άμεσα, με e-mail για την πορεία της παραγγελίας.  Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν που παραγγείλατε για κάποιο λόγο δεν είναι διαθέσιμο, σας ενημερώνουμε αμέσως τηλεφωνικά. 

  1. Παράδοση Προϊόντων

                Με την επιφύλαξη των διατάξεων του όρου 5 παραπάνω σχετικά με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, η παράδοση της παραγγελίας σας θα γίνει στην διεύθυνση που εσείς έχετε προ επιλέξει με υπηρεσία ταχυμεταφορών. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα, εκτός περιπτώσεων προ παραγγελιών και σε κάθε πάντως περίπτωση το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία της Επιβεβαίωσης Παραγγελίας. Σε περίπτωση προ παραγγελιών, θα σας ενημερώνουμε για το πότε παραλαμβάνουμε και πότε θα γίνεται η αποστολή της παραγγελίας σας. Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή γενικών απεργιών και αργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς και παράδοσης. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στο προβλεπόμενο διάστημα παράδοσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά και θα σας προσφέρουμε την επιλογή είτε να συνεχίσετε την αγορά ορίζοντας από την πλευρά μας νέα ημερομηνία παράδοσης, είτε να ακυρώσετε την παραγγελία με πλήρη επιστροφή ατόκως των χρημάτων.

  1. Μετάθεση Κινδύνου και Κυριότητα των Προϊόντων.

                Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής.

  1. Τελικές Διατάξεις

Κάθε διαφορά μεταξύ των συμβαλλομένων σχετικά με την εφαρμογή, ερμηνεία, ακυρότητα όρων της Σύμβασης, την ύπαρξη ή ανυπαρξία δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων εκ συμβάσεως ή και αδικοπραξίας, ερμηνεύεται σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους και υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των καθ’ ύλη αρμοδίων δικαστηρίων της πόλης των Αθηνών, στην δικαιοδοσία των οποίων τα μέρη υποβάλλονται από σήμερα οικειοθελώς.

Οι παρόντες Γενικοί Όροι Συναλλαγών διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο και μεταξύ των κυρίων αποφάσεων διακρίνονται η Ελληνική Υπουργική Απόφαση υπ’ αριθμ. 31619 οικ./15.3.2017 του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης (ΦΕΚ Β΄ 969) περί του Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο καθώς και το Ελληνικό Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμ. 131/2003 περί προσαρμογής στην Οδηγία 2000/31 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου περί ορισμένων πτυχών του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, μπορείτε να απευθύνεστε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ.:

– στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.: 1520, φαξ: 210 3843549),

– στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.: 210 6460734, φαξ: 210 6460414),

– στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Εναλλακτικά, προτείνεται η λύση του εξωδικαστικού συμβιβασμού μέσω του Ευρωπαϊκού Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών. Ειδικότερα και σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας έχει ορισθεί ως εθνικό σημείο επαφής της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (άρθρο 5β της υπ’ αριθ. 70330οικ./2015 Κ.Υ.Α. ΦΕΚ Β’ 1421). Καταναλωτές και έμποροι μπορούν να απευθύνονται στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας για κάθε είδους απορία σχετικά με τη λειτουργία της πλατφόρμας και τη διαδικασία επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: 210-6460284

Fax: 210-6460784

E–mail: info@eccgreece.gr

Τα ανωτέρω δεν περιορίζουν σε τίποτα τα δικαιώματα που και εσείς και εμείς έχουμε να καταφύγουμε στα αρμόδια δικαστήρια.

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο